NOVEMBRE

Dimarts 24 de novembre tot el dia

Excursió en AVE a Perpignan  per veure el concert "Música i Exili" a l'Auditori Montserrat Caballé a les 18 hores. Aprofitarem per visitar les ciutats de Perpignan i Sète.

DESEMBRE

"Concert i sopar de Nadal" si la situació ens permet reunir-nos i amb els aforaments oficials. Data a determinar.
Dimecres 16 d'octubre a les 16:30h
Visita guiada de l'exposició "Òpera,Pasió,Poder i Política"
CaixaForum Barcelona, Avinguda Francesc Ferrer i Guàrdia 6-8

Excursió a Sabadell per veure "La cenerentola" de Rossini producció dels Amics de l'Òpera de Sabadell al Teatre la Faràndula.
amb la participació de Anna Tobella primer premi del darrer Concurs Internacional de Cant Jaume Aragall i Pablo Martinez participant
a les masterclass de Jaume Aragall i la protagonista és Carol Garcia nou descubriment de la lírica catalana.

Dimecres 6 de novembre a les 19h
Conferència dedicada a la soprano catalana Mirna Lacambra a càrrec del professor Roger Alier
Cercle del Liceu

Dimecres 27 de novembre a les 19h
Conferència dedicada al tenor català Dalmau González a càrrec del professor Roger Alier
Cercle del Liceu

Visita a Montserrat, el Monestir i el Museu d'art.

(data a concretar per l'octubre)

dijous 6 de juny organitzem un acte concert-sopar per celebrar el 80 aniversari de Jaume Aragall, al Hotel Espanya,  Carrer de Sant Pau, 9-11, 08001 Barcelona, a les 20 hores.
Actuarán:
Maria Miró, soprano
Anna Tobella, mezzosoprano
Carles Ortiz, tenor
Samuel Peláez, tenor
Eduard Moreno, baríton
Anna Crexells, pianista

Dimecres 20 a les 16:00 Visita al Museu Nacional d'Art de Catalunya (MNAC), a Montjuic, col·lecció d'Art Romànic. Entrada gratuïta.

Dimecres 3 Visita al Museu Nacional d'Art de Catalunya (MNAC), a Montjuic, col·leccions d'Art Barroc i Renaixement. Entrada gratuïta.

Dimecres 14 visita a les 16:30h al Museu Picasso de Barcelona situat al carrer Montcada 15-23 en ple barri gòtic.