Dia 26 de juny - Concert de dos participants de les masterclass de març.
Laura Obradors (soprano)
Samuel Peláez (tenor)
Anna Creixell piano

Laura Obradors, soprano

Samuel Peláez, tenor
Anna Creixell, piano
Marianna Pizzon
Marianna Prizzon
Anna Crexells
Concert de la soprano italiana Marianna Prizzon, assídua a les masterclass de Jaume Aragall i la pianista Anna Crexells el dimecres dia 22 de maig a les 19h a la Reial Acadèmia Catalana de Belles Arts Sant Jordi que està al edifici de la Llotja al Passeig Isabel II nº 1. En aquest recital podrem escoltar òpera barroca, lieder de Schubert i àries d'òpera de Puccini, Cilea i Verdi.

Dimarts 5 a les 18:15 Concert Homenatge al compositor Xavier Benguerel a l'Auditori de Barcelona. Sala Alicia de La Rocha (c/Lepant 150). Entrada gratuïta.
Dimecres 1 excursió per assistir a l'estrena de La Boheme, dels Amics de l'Òpera de Sabadell al teatre la Faràndula amb direcció d'escena del nostre Carles Ortiz i
on debuta la soprano Maria Miró el paper de Musetta. Sortida de la Plaça Francesc Macià a les 18:30.

Carrer Sant Pau 9-11 darrera del Gran Teatre del Liceu.

El concert serà a càrrec de la mezzosoprano Anna Tobella Primer Premi del darrer Concurs Internacional de Cant Jaume Aragall acompanyada al piano per Alessio Coppola.

La Fonda Espanya compta amb la cuina del reputat chef Martín Berasategui

A càrrec de la soprano Laia Cladellas i el tenor Samuel Peláez acompanyats al piano per Anna Crexells. Aquest Concert tindrà lloc a la Reial Acadèmia Catalana de Belles Arts Sant Jordi que està al Passeig Isabel II a l'antic edifici de la Llotja de Barcelona.

Concert de Cançó llatina i òpera de la soprano Mercedes Gancedo i el baríton Eduard Moreno, acompanyats al piano per Montserrat Pujol

Dimecres 13 de juny a les 19h a la Reial Acadèmia Catalana de Belles Arts Sant Jordi, a l'Antic edifici Llotja.

Concert d'òpera barroca i belcanto amb la soprano Eulàlia Ara

Dimecres 9 de maig a les 19h

Sílvia Gasset 609423896

Concert de Cançó i Sarsuela amb la soprano Mercedes Gancedo i el baríton Eduard Moreno.

Dimecres 28 de febrer a les 19h

Sílvia Gasset 609423896

Concert d'òpera barroca i belcanto amb la soprano Eulàlia Ara i el pianista Jordi Vilaprinyò

Dijous 17 de maig a les 19h