Dimecres 24 de març a les 18:30 hores a la Real Acadèmia de Belles Arts Sant Jordi situada a l'Edifici Llotja al Passeig d'Isabel II

Concert Líric
amb obres de Guinovart, Granados, Toldrà, Bizet, Verdi i Donizetti entre d'altres.

Tenim la gran sort de poder iniciar aquest nou cicle de concerts amb Laura Vila que és una de les mezzosopranos catalanes amb més projecció en aquests moment.

Laura Vila, mezzosoprano
Alessio Coppola, piano

Dimarts 27 d'abril a les 19 hores a l'Auditori de l'Institut Français de Barcelona situat al carrer Moià, 8, prop de la Diagonal

Marató de noves veus

Marta Pujol, piano

Concert Musica i Exili amb data a determinar a la Real Acadèmia de Belles Arts Sant Jordi situada a l'Edifici Llotja al Passeig d'Isabel II

Concert d'Opereta i Musicals  (Juny. Data i lloc a determinar)
Laura Obradors, soprano
Carles Ortiz, tenor
Concert de Nadal
Diumenge 20 de desembre a les 18 hores
Auditori "Eduard Toldrà" del Conservatori Municipal de Música de Barcelona
Carrer del Bruc 110-112

Marga Cloquell, soprano

Samuel Pelàez, tenor

Anna Crexells, pianista
SETEMBRE

Dimecres 30 de setembre a les 19 hores

"Concert, cançons i  àries d'Òpera"  a l'Acadèmia Catalana de Belles Arts Sant Jordi dins l'edifici de la Llotja a l'Avinguda Isabel II .

LAIA CLADELLAS, soprano MONTSE PUJOL, piano.

OCTUBRE

Divendres 16 d'octubre a les 20 hores

"Concert d'òpera i sarsuela" amb la soprano Maria Miró, el baríton Eduard Moreno i la pianista Anna Crexells a l'auditori Eduard Toldrà del Conservatori Municipal de Música de Barcelona del carrer Bruc.

Dimcres 11 de desembre a les 20h
Sopar/Concert de Nadal
Hotel España, Carrer Sant Pau 9_11
Tina Gorina, soprano i Georgina Reyner, mezzosoprano acompanyades per Anna Crexells al piano

Dimarts 5 a les 18:15 Concert Homenatge al compositor Xavier Benguerel a l'Auditori de Barcelona. Sala Alicia de La Rocha (c/Lepant 150). Entrada gratuïta.
Dimecres 1 excursió per assistir a l'estrena de La Boheme, dels Amics de l'Òpera de Sabadell al teatre la Faràndula amb direcció d'escena del nostre Carles Ortiz i
on debuta la soprano Maria Miró el paper de Musetta. Sortida de la Plaça Francesc Macià a les 18:30.
Marianna Pizzon
Marianna Prizzon
Anna Crexells
Concert de la soprano italiana Marianna Prizzon, assídua a les masterclass de Jaume Aragall i la pianista Anna Crexells el dimecres dia 22 de maig a les 19h a la Reial Acadèmia Catalana de Belles Arts Sant Jordi que està al edifici de la Llotja al Passeig Isabel II nº 1. En aquest recital podrem escoltar òpera barroca, lieder de Schubert i àries d'òpera de Puccini, Cilea i Verdi.