Dimcres 11 de desembre a les 20h
Sopar/Concert de Nadal
Hotel España, Carrer Sant Pau 9_11
Tina Gorina, soprano i Georgina Reyner, mezzosoprano acompanyades per Anna Crexells al piano

Dimarts 5 a les 18:15 Concert Homenatge al compositor Xavier Benguerel a l'Auditori de Barcelona. Sala Alicia de La Rocha (c/Lepant 150). Entrada gratuïta.
Dimecres 1 excursió per assistir a l'estrena de La Boheme, dels Amics de l'Òpera de Sabadell al teatre la Faràndula amb direcció d'escena del nostre Carles Ortiz i
on debuta la soprano Maria Miró el paper de Musetta. Sortida de la Plaça Francesc Macià a les 18:30.
Marianna Pizzon
Marianna Prizzon
Anna Crexells
Concert de la soprano italiana Marianna Prizzon, assídua a les masterclass de Jaume Aragall i la pianista Anna Crexells el dimecres dia 22 de maig a les 19h a la Reial Acadèmia Catalana de Belles Arts Sant Jordi que està al edifici de la Llotja al Passeig Isabel II nº 1. En aquest recital podrem escoltar òpera barroca, lieder de Schubert i àries d'òpera de Puccini, Cilea i Verdi.

Dia 26 de juny - Concert de dos participants de les masterclass de març.
Laura Obradors (soprano)
Samuel Peláez (tenor)
Anna Creixell piano

Laura Obradors, soprano

Samuel Peláez, tenor
Anna Creixell, piano

Carrer Sant Pau 9-11 darrera del Gran Teatre del Liceu.

El concert serà a càrrec de la mezzosoprano Anna Tobella Primer Premi del darrer Concurs Internacional de Cant Jaume Aragall acompanyada al piano per Alessio Coppola.

La Fonda Espanya compta amb la cuina del reputat chef Martín Berasategui

A càrrec de la soprano Laia Cladellas i el tenor Samuel Peláez acompanyats al piano per Anna Crexells. Aquest Concert tindrà lloc a la Reial Acadèmia Catalana de Belles Arts Sant Jordi que està al Passeig Isabel II a l'antic edifici de la Llotja de Barcelona.

Concert de Cançó llatina i òpera de la soprano Mercedes Gancedo i el baríton Eduard Moreno, acompanyats al piano per Montserrat Pujol

Dimecres 13 de juny a les 19h a la Reial Acadèmia Catalana de Belles Arts Sant Jordi, a l'Antic edifici Llotja.

Maria Miró, soprano

Joan Garcia Gomà, baríton Marta Pujol, piano

dimecres 5 abril concert d'òpera i sarsuela

Maria Miró, soprano

Joan Garcia Gomà, baríton

Marta Pujol, pianista

Reial Acadèmia Catalana de Belles Arts de Sant Jordi

Passeig Isabel II, nº1 Edifici Llotja

Barcelona.

Tina Gorina

Carles Ortiz

Stanislav Angelovsil

Aquest concert s'ajorna fins a una altre data encara per concretar.

àries i duos d'òpera italiana i francesa.

Donizetti, Verdi, Bizet, Gounod, etc...

Tina Gorina, soprano

Carles Ortiz, tenor