Del 17 al 22 d'abril al Conservatori  Municipal de Barcelona al carrer Bruch, 110, 112.

300€ els alumnes actius

100€ els alumnes oients

Esperem les vostres solicituds

Salutacions cordials

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Del 17 a 22 de Abril en el Conservatorio Municipal de Barcelona en  la calle Bruch, 110, 112.

300€ alumnos activos

100€ alumnos oyentes

Esperamos vuestras solicitudes

Saludos cordials

Masterclass Jaume Aragall de l'11 al 16 de juliol de 2022.

Sant Feliu de Guixols

Jaume Aragall, tècnica vocal

Carles Ortiz, interpretació escènica

Stanislav Angelov, pianista correpetidor

Para inscripción contactar con Silvia Gasset

M. 609 423 896

Benvolguts cantants.

Ja us podem anunciar les noves masterclass amb el mestre Jaume Aragall I la pianista Anna Crexells. De dilluns 29 de novembre a dissabte 4 de desembre i que es duran a terme al Jardi dels tarongers  al carrer d'Elisabets 8 a Barcelona.
El preu pels alumnes actius es de 350€
Les classes es faran a les tardes i el dissabte hi haurà el concert de participants.

Estimados  cantantes,

Ya os podemos anunciar las nuevas masterclass con el maestro Jaume Aragall y la pianista Anna Crexells. Del lunes 29 de noviembre al sabado 4 de diciembre  y que se realizaran en el Jardi dels tarongers en la calle Elisabets 8 de Barcelona.
El coste para los alumnos activos serà de 350€
Las clases seran por las tardes y el sabado se realizará el concierto de participantes.

Para inscripción contactar con Silvia Gasset

Moltes gràcies

Silvia Gasset
Presidenta Fundació Jaume Aragall

Del 16 al 21 de març Masterclass amb Jaume Aragall al Conservatori Municipal de Musica de Barcelona, al carrer Bruc 110-112.

alumnes actius: 300 €
alumnes oients: 100 €

Formulàri de contacte

Del 15 al 20 Masterclass de Jaume Aragall a Sant Feliu de Guixols.
Dissabte 20 Concert dels participants.

Formulàri de contacte

Participants a la Masterclass de Jaume Aragall.

Del 18 al 22 de març Masterclass de Jaume Aragall al Conservatori Municipal de Musica de Barcelona, al carrer Bruc 110-112.
Dissabte 23 a les 18:00 concert final dels participants, Marta Pujol piano.
Us anunciem que ja tenim dates per les noves Masterclass a Barcelona amb el tenor Jaume Aragall.
Seran del 18 al 23 de març de 2019 al Conservatori Municipal de Música de Barcelona al carrer Bruc 110-112 en horari de tarda.
Dissabte 23 Concert de Participants.

Alumnes actius 300 €
Alumnes oients 150 €

No dubteu en reservar la vostra plaça.

Atentament,
Sílvia Gasset
Presidenta de la Fundació Jaume Aragall

Masterclass de Cant amb Jaume Aragall del 12 al 17 de març

Concert Final dels participants de les  Masterclass

ESMUC, Edifici de l'Auditori al carrer Padilla 155

Dissabte 17 de març a les 18h

Silvia Gasset 609423896

Concert d'alumnes de les Masterclass del mes de març

Data a determinar

Benvolguts amics i amigues,

Us informem que per indisposició de Jaume Aragall les Masterclass s'ajornan fins una nova data, que ja us anunciarem.
Aquestes màsters es duran a terme al Conservatori Municipal de Música de Barcelona.
250€ alumnes actius i 100€ alumnes oients.

Atentament,
Sílvia Gasset