Em plau anunciar-vos que aquest mes de juliol farem unes masterclass especials amb el Jaume Aragall i el pianista Stanislav Angelov.

Aquestes masterclass seran del 9 al 14 de juliol al Teatre Auditori Narcís Masferrer de Sant Feliu de Guixols. Les classes es faran per les tardes i el dissabte 14 hi haurà el Concert de Participants al mateix teatre.

Preu alumne actiu: 300€

Preu alumne oient: 100€

places limitades

Del 22 al 27 de febrer 2016

Horaris: del dilluns 22 al divendres 26 de les 14 a les 21 hores
Dissabte 27 a les 18 hores Concert dels participants.

Reial Acadèmia Catalana Belles Arts Sant Jordi
Pº Isabel II nº 1 2º pis
Llotge de Mar

Preu de les mastersclass 250 Euros

Benvolguts amics i amigues,

Us informem que ja tenim dates per les noves Masterclass de cant i escena amb el Mestre Jaume Aragall i Carles Ortiz.
Aquestes màsters es duran a terme a l'ESMUC del 18 al 23 de juliol. El dissabte 23 es farà el Concert de Participants.

Informació:

Sílvia Gasset 609423896

Benvolguts amics i amigues,

Us informem que ja tenim dates per les noves Masterclass de cant i escena amb el Mestre Jaume Aragall i Carles Ortiz.
Aquestes màsters es duran a terme a l'ESMUC del 4 al 9 de juliol. El dissabte 9 es farà el Concert de Participants.

Benvolguts amics i amigues,

Us informem que per indisposició de Jaume Aragall les Masterclass s'ajornan fins una nova data, que ja us anunciarem.
Aquestes màsters es duran a terme al Conservatori Municipal de Música de Barcelona.

Masterclass de Cant amb Jaume Aragall del 12 al 17 de març

Concert Final dels participants de les  Masterclass

ESMUC, Edifici de l'Auditori al carrer Padilla 155

Dissabte 17 de març a les 18h