Del 15 al 20 Masterclass de Jaume Aragall a Sant Feliu de Guixols.
Dissabte 20 Concert dels participants.

places limitades

Formulàri de contacte

Participants a la Masterclass de Jaume Aragall.

Del 18 al 22 de març Masterclass de Jaume Aragall al Conservatori Municipal de Musica de Barcelona, al carrer Bruc 110-112.
Dissabte 23 a les 18:00 concert final dels participants, Marta Pujol piano.
Us anunciem que ja tenim dates per les noves Masterclass a Barcelona amb el tenor Jaume Aragall.
Seran del 18 al 23 de març de 2019 al Conservatori Municipal de Música de Barcelona al carrer Bruc 110-112 en horari de tarda.
Dissabte 23 Concert de Participants.

Alumnes actius 300 €
Alumnes oients 150 €

No dubteu en reservar la vostra plaça.

places limitades

Del 22 al 27 de febrer 2016

Horaris: del dilluns 22 al divendres 26 de les 14 a les 21 hores
Dissabte 27 a les 18 hores Concert dels participants.

Reial Acadèmia Catalana Belles Arts Sant Jordi
Pº Isabel II nº 1 2º pis
Llotge de Mar

Preu de les mastersclass 250 Euros

Benvolguts amics i amigues,

Us informem que ja tenim dates per les noves Masterclass de cant i escena amb el Mestre Jaume Aragall i Carles Ortiz.
Aquestes màsters es duran a terme a l'ESMUC del 18 al 23 de juliol. El dissabte 23 es farà el Concert de Participants.

Informació:

Sílvia Gasset 609423896

Benvolguts amics i amigues,

Us informem que ja tenim dates per les noves Masterclass de cant i escena amb el Mestre Jaume Aragall i Carles Ortiz.
Aquestes màsters es duran a terme a l'ESMUC del 4 al 9 de juliol. El dissabte 9 es farà el Concert de Participants.

Benvolguts amics i amigues,

Us informem que per indisposició de Jaume Aragall les Masterclass s'ajornan fins una nova data, que ja us anunciarem.
Aquestes màsters es duran a terme al Conservatori Municipal de Música de Barcelona.

Masterclass de Cant amb Jaume Aragall del 12 al 17 de març

Concert Final dels participants de les  Masterclass

ESMUC, Edifici de l'Auditori al carrer Padilla 155

Dissabte 17 de març a les 18h